• Marco L.
    geschrieben 1164569616000

Waren schon 2 x in dieser kleinen netten Anlage, nur kann ich sie leider im Internet nicht wieder finden, habe schon alles gängige durchsucht. Habe auch gesehen das am Big Buddha Beach wohl allerlei kleine Anlagen gegen große Anlagen weichen mußten. :disappointed:Weiß jemand was darüber ?

Gruß Marco

Gruß Marco
  • Marco L.
    geschrieben 1166033504000

So ich muß diesen Beitrag mal wieder aus der Versenkung holen.

Die Anlange liegt vom Airport aus kommend auf der rechten Seite in Richtung Fisherman's Village.

So eine Kleinigkeit habe ich noch gefunden

Shabash Restaurant and Beach Bar Indian,

Located on the north coast Indonesian & Middle Eastern on the beach road between Bo Phut village and Big Buddha.

Tel: (077) 245-035

Better than the curries found in Melbourne or London. Savory Chicken Curry. Melt in the mouth Roganosh (NZ Lamb). Samosas. Papadums. Mango Chutneys. Spicy Tandoori Chicken. Kebabs... Samui's only restaurant specializing in authentic INDIAN, INDONESIAN & MIDDLE EASTERN delicacies, expertly prepared with spices imported from around the world. THAI, WESTERN and VEGETARIAN meals are also offered. Reputed for making the best banana shake on the island. Dine in a clean and laid back ambience to the gentle strains of sitar music and the wafting scent of incense. Enjoy the panoramic view of the neighboring islands.

Open daily from 7:00 am - 10:00 pm for breakfast, lunch and dinner.

Beach front bungalows, aircon/fan, from only 300 Bht.

Reservations on (077) 245-035 are highly recommended. Ask for Raymond or Sharon.

We promise you a mouthful of flavours with each bite.

Gruß Marco
Antworten
Thema gesperrt
Interner Fehler.

Ups! Scheint als wäre etwas schief gelaufen!