• Urlaubsucht
    geschrieben 1175464342000

Hallo zusammen,

auf www.phuket.com habe ich folgende Spa Center gesehen wo ich Interesse hätte wer war schon mal in den folgenden Wellness Center und kann Info geben welches sich lohnt.

1.Sukko Cultural Spa & Wellness

2. Body & Mind DaySpa

Danke euch

Grüssle Marisa

• hschmid
    geschrieben 1178453864000

habe soeben folgenden Artikel über Phuket gefunden:

Laut Condé Nast wurden folgende Spas hervorragend bewertet:

Aleenta Resort (nördlich der Brücke, auf dem Festland)

Bang Tao’s Phuket Pavilions

Indigo Pearl

Lemongrass House in Cherng Talay

>>>>>>>>>>>>>>

Local venues make Conde Nast ‘hot list’

PHUKET: Three local hotels and two spas have been listed on Conde Nast Traveler’s 2007 “Hot List”. The list is compiled by the prestigious international travel magazine to give “an inside look at the latest scene stealing hotels, restaurants, bars and spas”.

The spa hot list, rated by undercover reporters, listed Lemongrass House in Cherng Talay as “laid back and funky”, and lauded its product line.

The oceanview treatment rooms at Aleenta Spa in Khok Kloi, just north of the Sarasin Bridge in Phang Nga, were key in that spa making the list.

Once on the list, hotels were judged on a scale of hot, hotter and hottest. Bang Tao’s Phuket Pavilions earned a rating of “hottest”, with special mention of its quiet beaches, “seamless service” and comfortable rooms.

Another hit for Aleenta Resort was its beachside rooms, which received a rating of “hotter”, with highlights being the resort’s “nearly empty beach” and the food.

The tucked-away ambiance at the Indigo Pearl won it a “hotter” rating on the list. Landscaping and special touches, such as bamboo water tanks, earned special mentions.

This is the 11th year Conde Nast Traveler has compiled its Hot List.

• Yvonne_Wolfgang
    geschrieben 1178543685000

Hallo Marisa,

wir waren vor knapp 2 Jahren im Body & Mind Spa und kann nur davon schärmen.

Man wird kostenlos vom Hotel abgeholt und genießt die gebuchte Massage im richtig toll eingerichtetem Ambiente. Ich habe noch nie in so einem bequemen Sessel gelegen wie dort bei der Fußmassage. Wenn es den zu kaufen geben dann hätte ich so einen. Die Damen dort sind wirklich nett, alles ist wirklich picobello sauber und es riecht überall gut. Während man sich verwöhnen lässt hört man im Hintergrund ganz eben asiatische Musik. Und das Preis-Leistungsverhältnis ist wirklich super. Wir hatte damals für 2,5 h Thai Massage 890 Baht bezahlt. War allerdings auch gerade Nebensaison.

Anschliessend sind wir noch ein wenig am Strand spazieren gegangen bis wir wieder ins Hotel gebracht wurden.

Kann ich nur empfehlen!

Gruß,

Yvonne

Antworten
Thema gesperrt
Interner Fehler.

Ups! Scheint als wäre etwas schief gelaufen!