Plinzchen, pack wech das Zeigs, i sollt die Brut no bedienen, obwohl ich lieba in deim Koffa wär, blöd nur, dass scho Übergepäck hast
Laber u. Quatschthread Österreich
-
geschrieben 1224783244000"Waren wir gestern noch lange?" - "Nööö, aber zum Blamieren hat's gereicht!"
-
geschrieben 1224783331000
Ja, leider!!!!
Na, dann mach ma hinne!!!!
Die schlimmste Art der Ungerechtigkeit ist die vorgespielte Gerechtigkeit. Platon (um 400 v.Chr.) -
geschrieben 1224783441000
tats rielli hard to rit so an schmarrn :rofl:
- mach no a Flascharl auf, dann daleid i mein Elend das i zuhause bleiben muss besser und du kannst schee vorglühn aufn Urlaub, weil den mag i zwar sehr, aba des Fliegn is nit s'meine
"Waren wir gestern noch lange?" - "Nööö, aber zum Blamieren hat's gereicht!" -
geschrieben 1224783736000
Plinzchen, hast gsehen unsre Punpkins sind nachich so mit ohne orangenem Gwand, wie davor die Sterndln - hast du a ka Geld mehr um sie anzuziehn? Nimmst uns vun der Türkei a paar Fakes mit?
geschrieben 1224783923000
so i steh auf da Safn
sei es wie es sei, stirbt Kuah bleibst Hei, stirbts Koib a, bleibst Hei vo zwa! -
geschrieben 1224783976000
Die müssen dann abba gaaanz schön leicht sein, weil sonst Ärscher!!! :rofl: :rofl:
Ziemlich wenig Farbe inne Kürbisse???? :shock
Ha, ich weiß, det kommt daher, weil wir zuwenig Urlaub machen!!! :
Die schlimmste Art der Ungerechtigkeit ist die vorgespielte Gerechtigkeit. Platon (um 400 v.Chr.) -
geschrieben 1224784131000
Farbstift!! :rofl:
sei es wie es sei, stirbt Kuah bleibst Hei, stirbts Koib a, bleibst Hei vo zwa! -
geschrieben 1224784134000
na geh mal runta
- zwei von deine Kürbis san anzochn und bei da Plinzi und mir, san alle nockt, ürgendwie arm, aber ich hob koa geld um sie anzuziachn, weil meine sterdln warn a voll nockt und dann hab i zur plinzi gsogt, sie soll bei die Türgn am Morkt a poar pritschelte Gwandln kaffn. Is etz kloar?
Snuggi wann isn Essn fertig, mei Moagn knurrt
geschrieben 1224784242000
später, - gr. Knecht - Bier, kl. Knecht jetzt in da Bodwaunn
i dafir do!! is des nix???
geschrieben 1224784345000
Plinzilein du kannst doch in deine vollen Koffa nit no die Kürbiss einpackn - aba denk an den Winter, die werdn volle friern - pack a paar billige Fakes ins Handgepäck so orischinal ed hardy, schmeißens da nach da unten, i schwör
"Waren wir gestern noch lange?" - "Nööö, aber zum Blamieren hat's gereicht!"