wi oit san deine Knechte uns Magdl? i woaß seitn nimma?
na heit hob i ma echt doch i werd z oit, der zwergknecht hot heit soooo graunz, dass ma a por graue gwochsn san, und dann muast nu liebvoll konsequent sai, mah echt
mir reicht a kl. Knecht
wi oit san deine Knechte uns Magdl? i woaß seitn nimma?
na heit hob i ma echt doch i werd z oit, der zwergknecht hot heit soooo graunz, dass ma a por graue gwochsn san, und dann muast nu liebvoll konsequent sai, mah echt
mir reicht a kl. Knecht
4,10,15 - 43 - des langt, is sags da, des langt.
Das Kleine is zwidda, das Mittlere ist schwer beschäftigt mit da neichn Schul, der hat soviel auf und muss soviel lernen, dass er a spinnt, das Mädl is schwer verliebt in einen Volltrottel, den i irgendwo hinklatschn kannt, und spinnt, weil i den nit gut find, obwohl i eh nix sag, und der Oberknecht spinnt dann, weil die andern spinnen und i mittendrin, frag mi, wie friedhofsblond i wer
meina hot jetzt a Schui gwechslt, die haben so viel Hausübung, und er is noch dazu so langsam dass er oft bis 19h sitzt, und zum lernen hat er nie was??? außer Englisch da wissen wir es bekommen info von der Lehrerin. Manchmal könnte ich ihn an die Wand picken, das derf i aber nicht, sonst is a a lieber.
aber an 4 Jährigen und a 14 jährige is der Hammer in den Gpann. Hut ab
na nit direkt gwechselt, aber von der Volksschul ins Gym und die haben soviel auf und jeden Tag bis zwei Schul und einmal am Nachmittag, der kommt nie vor drei hoam und deswegen hol i ihn meistens. Und dann hat er no Saxophon und spielt Fussball und Muttarn hüpft und springt im Spagat, eingesprungener Salto rückwärts. Das Mädl ist 15 sonst sind sie ja alle lieb, aber manchmal zum an die Wond klotschn, hüch i hab nix gsogt, du verratst mi eh nit, gell
Na, ehrenwort!!! I schwör!
*g* meiner is a ins Gym kommen, und spüt Akkordeon, aber kummt an meinen freien Tagen trotzdem net vor halb drei ham, Mittagessen bekommt er dort, und in die Nachmittagsbetreuung hab ich ihn anmelden müssen wegen meiner Arbeit, damit er nicht alleine daheim ist.
jo stimmt 15, meine Augn san scho miad
hehe, des gibts do net, beide gleich! aba bei uns habens die NM-Betreuung gestrichn, das Land T hat das nit genehmigt, zu teier - na hauptsach sie lassn sie dauernd wähln, was des kostet is ja plunzn
Manchmal denk i, wenns des Lehrerhasserbuch nit scho gschriebn hattn, dat i's machn. uff, i hoff, da lest kanna mit.
Schatzilein, i muss abwinken, so spannend's grad is und morgn is glücklicherweis a freitag - jubel.trillilü - aba meine augen tränen scho und i muss um 5.30 raus, des is voll übelst
träum was ganz superiges
ja pürt di , wollt da grad das selbe vorschlagn, darf a Stund noch dir aufsteh.
Wummerherrlichen guaten Morgn, wie wärs mit aufstegn - hmpfff, moah, alls pfeift no - ok, dann arbeit i weita
Kaner pfeift mehr :rofl: Hob scho in 3 Kaffee vernicht
Morgen Iri
Bin scho wida miad :rofl: :rofl: :rofl:
Tschüss Ösiland!!!!!
Ups! Scheint als wäre etwas schief gelaufen!