nö, i war nur shoppen, aber nix Spannendes, nur für'd Küch uns Bad und so nit für mein Astralkörpa :rofl:
Laber u. Quatschthread Österreich
-
geschrieben 1225281198000"Waren wir gestern noch lange?" - "Nööö, aber zum Blamieren hat's gereicht!"
-
geschrieben 1225281296000
Des war ja dann net shoppen sondern arbeiten :rofl: :rofl:
Soll i d was verraten, die Sun is do :banane: :banane: :banane:
Einem frohen Gemüt lacht die Sonne auch bei Regenwetter. -
geschrieben 1225281625000
Bist narrisch, mir des einfach so zu sagen, wo i hier jetzt dann die Arche Noah brauch und außerdem an Koch bitte, weil i sollt in'd Küch
"Waren wir gestern noch lange?" - "Nööö, aber zum Blamieren hat's gereicht!" -
geschrieben 1225281967000
Lügen darf ma aber net :rofl:
Und wos kaun i dafür wenn´s beim Fensta einagrinst :aetsch:
Wos kochst denn scho wieda?????
geschrieben 1225283810000
Es gibt an gmischtn Salot, dann an scharf'n Gemüsereis, Bratkartoffln und an Fleischkas aus'm Rohr und wenn's magst a was zum Tringga
Kumm und nimm die Sunn mit, mir ist sowas von a..chkolt, so richtig ungmütlich - mein Knecht holt grad des Zwergknechtl vom Kindagartn, der motzt bestümmt wieda übers Futta - de san nit gut erzogn de Kinda, aba was soll i mochn, is a scho zspät.
geschrieben 1225284470000
Hihi, de megn am liabste jeden Tag Pommes ,Wirschtl oda Spagetti, des kenn i :rofl: :rofl:
geschrieben 1225285644000
guggst du, i bin kurz wieda da! Das Kind hat gmotzt und nur die Kartoffln gessn :evil2: - i weiß es eh, aba es nervt trotzdem
und du gehts dir gut, obwohl das Bliambale killt hast vum Schäffe, des wo so stunkn hat
geschrieben 1225285986000
Besser, es stinkt zwor no immer, obwohl ma e scho olle Fenster aufgrissen ham
Des ist so a G´ruch wia de Jasminblüten.
Des riacht erst ganz ok aber wird dann imma stärker und stärker.
Da glaubst dann du bist auf Drog´n :rofl:
Brauch i des , net wirlich :rofl: :rofl: :rofl:
Oba dem foit des e net auf :rofl: :rofl: wei giassn tuat es jo a net, der Ami :rofl: :rofl:
geschrieben 1225286736000
Meinst des verstunkene Pflanzerl war ein Undercover-Racheakt von an Feind vom Ami? Also wenn mi a Grianzeuch so vapestet, hau i's auf'n Mull.
Lass es total vaschwindn des Gstankl, dann is da holt beim Giassn oiplumpst, sozusagn ein Betriebsunfall, kann ma da was dafir
geschrieben 1225286981000
Des Ding is fost 2 Meter hoch und hockt in an mordstrumm Kübl , des derheb i net :rofl: :rofl:
Wann´s grad net bliaht is jo ok und des bliahn wer i eam eb´n ogwehna miassn :rofl: :rofl:
Einem frohen Gemüt lacht die Sonne auch bei Regenwetter.