Der Otto is da, :rofl: :rofl: Glaub den kunt i do brauch´n.
Jetzt bin i oba echt futsch
Nachti
Der Otto is da, :rofl: :rofl: Glaub den kunt i do brauch´n.
Jetzt bin i oba echt futsch
Nachti
Meine Lieben ich werde mich auch verabschieden,
damit ich morgen in aller Frühe wieder klar denken kann. Ist ja auch was anstrengend - ähm -naja :rofl:
@iranea sagte:
mooh geh, allweil soll i buggln, i hab aba a ganz a greisliche Putzallergie, an Holzfuss, a Glasaug, Knotn unta die Arm und gichtiges Rheima
:rofl: :rofl: :rofl:
jo den Knoten untern Arm hab ich auch und a gehörige Pflasterallergie, überhaupt auf vieles sehr allergisch, wie klasse Kolleginnen, de kane Kinda haum und mitreden. wieso ma Z´Weihnachten frei haben will - totales Unverständnis, mei Trost is der - auch de strafts amoi
Iri i glaub du drast daun des Liacht o! :meinung:
solche Leit kennst du ah? Ich liebe das und wie
Putzarl, geh ins Bett, bis morgen
sweet dreams ihr zwei
Ja schönen Guten, raus aus die Federn! I war scho wieda miad, mittlerweil' - Frühstück ist dö, riachts es nit - boah und schüttn tuts was runta geht - so ah besch...eidenes Wetta aba a!
I glab, i bin allan, i krieg glei s'Augenwasser :cry:
Guten Morgen
Die Sonne scheint und es hat 17 Grad. i muaß direkt de Jalusien obemochen, i sich nix weil´s so einalocht, die sun :rofl:
Guten Morgen Zusammen...
Iranea muaßt ned glei woana...
Auch einen guten Morgen Salamander..
dieser blöde 1,5 Minuten Takt..
danke Frau Wandersfrau, wenigstens ane die mi vasteht.
Sala - du Luda, bist narrisch, mi glei so oaholn! - sunst sag dem Stinkbliamal glei, sie soll di fei heit niedamottalen und ann werd da übel und die Sunn nutzt da gar nix mehr, weil du heim musch, die niedalegn und dann musst die Jaludingensbummens runtalassen, weil Kopfweh kriegst, wenn's so einablendet und dann wünscht da, dass regnet weils des feina is, wenn man nit so guat beinand is - also rüba mit der gelbn Kugel, schiab an
Ups! Scheint als wäre etwas schief gelaufen!