:ghost:
I mag eam oba net Liba sei!
I mag eam oba net Liba sei!
dann musst gruslicher sein wia sei Holdä, glabst des schaffst :rofl:
:rofl: :rofl:
Locker, oba i glaub dann vergraul i meinigen Hausknecht a :rofl: :rofl:
nur die Arbeit nit für eigenen Knecht, der kann ja monchmal gar net so übl sei :rofl: - solang er nit des Sauga zsammpappt
:rofl: :rofl: Den Sauger tat i jo gern sehg´n :rofl: :rofl:
auf so a Idee kummat Meiniger in 100 Johr net :rofl:
De nahmert sofurt de Chance wor ,in nächst´n Elektromorkt z´fohrn und an neichn z´kauf´n , in da Hoffnung das fia eam a wos o´foit (a Dvd oder so) :rofl:
des muss er jetzt sowieso, war ja nimma der jüngste aba a Topgerärt von Mielä und für die Garage oder vrm Hauseingang, wenns ma so wia jetzt vom Fön dauernd de Blattln herwahnt, geht er no supa, jett hab i halt an großn Aktionsradius :rofl: .
Pass aber auf, dass die Arm net zlang wern.
:rofl:
Najo, nix halt ewig und die Battln schupfst hoit dawei zum Nochbarn umme
des deppate is, dass wenn i die Blattn ummi speck, der Wind mir de dann wieda vor die Tür blast, i bins letzte Haus in a Sockgossn, nach mir kummen nur mehr die Felda - i bin da letzte, vastehst, der Dregg bleibt a imma bei mir klebbn, alls was i weitaschieb, blasts ma wieda her - des is voll besch...eiden
Du kunntast mei Nochbar a sei wei meine Blattln blost imma zu eam ume und wann a daun beim Laubrechnan is ,glaub i die Paar de i no hob zaum und hau eams obendrauf :rofl: :rofl: ,
Do guckt ´ a imma wia a Autobus :rofl: :rofl:
Ups! Scheint als wäre etwas schief gelaufen!