ahja in der Bibliothek, hast du schon im Tanzzimmer und im Speisesaal nachgeschaut, eine Möglichkeit wäre noch das dritte Gästebad, der große Vorratskeller oder das Bügelzimmer
Laber u. Quatschthread Österreich
-
geschrieben 1228005028000"Waren wir gestern noch lange?" - "Nööö, aber zum Blamieren hat's gereicht!"
-
geschrieben 1228005401000
:rofl: :rofl: nein sooo groß is es net bei uns, :rofl: hab mir gedacht es ist schon eine Bibliothek, de Bücher doppelt und dreifach in den Regalen und bis zur Decke. Ok dann nenn ich es halt Rumpelkammer :rofl: sieht ja so ungeschlichtet aus
sei es wie es sei, stirbt Kuah bleibst Hei, stirbts Koib a, bleibst Hei vo zwa! -
geschrieben 1228005599000
ups, jetzt hob i was Falsches gsagt, nee darfst ruhig a Bibliothek haben, bei uns sein die Bücher im ganzen Haus verteilt, in jedem Kinderzimmer im Wohnzimmer, im Schlafzimmer und ein paar im Spielzimmer, dafür hab i ka Bibliothek, mei des is a bleds Wort zum Schreiben, i sogs da
Du bist du nit müd, mir tränen die Augen scho, aber ich habe keinen 24Std-Dienst hinter mir, obwohl, wenn mi jetzt fragst, fühlen tät i mi danach
"Waren wir gestern noch lange?" - "Nööö, aber zum Blamieren hat's gereicht!" -
geschrieben 1228005796000
ah hob e lange gschlofn, heute war der Gr. Knecht mit aufstehn drann, um 24h bin ich heim gekommen 13 St. Dienst reichen auch. geht bei euch auch die Darmgrippe um?
sei es wie es sei, stirbt Kuah bleibst Hei, stirbts Koib a, bleibst Hei vo zwa! -
geschrieben 1228005868000
jo, leida der Klane hats scho ghabt und den Mittleren hots a bissl gstreift, der hats imma mit die Bronchien, jo mit der Lung holt, is so a Spako, der hebt null
geschrieben 1228006103000
Ojee, ois Guate hoit dem Kloan.
wir san nu gsund oda wieda, oda boid nimma, wer woas wos i ois hamschlepp. :sad:
geschrieben 1228006212000
ah geh, gar nix, was meinst, was dein Kleina so alls mitbringt oda meine drei oda ich oda mei Mann. Nutzt eh nix
Süßä, i valass di jetzt
i bin echt zu müde
sweet dreams
geschrieben 1228006368000
Na gehhhh, a Hackal hob i scho gfundn!
AAAber du hast recht!
pfürti, servus, tram schee, morgen vielleicht!
geschrieben 1228006678000
serbus, bis moagn
geschrieben 1228006879000
Guate Nacht
sei es wie es sei, stirbt Kuah bleibst Hei, stirbts Koib a, bleibst Hei vo zwa!