I hät a an :rofl:
De Fenster kunntn a putz wern, wüsst mein Haustorschlissl????
I hät a an :rofl:
De Fenster kunntn a putz wern, wüsst mein Haustorschlissl????
sag das meiner Brut, dies sind Wäscheproduzenten - bei drei Kinnars kommt schon was zusammen, vor allem wenn eins davon ein Teenager is und der Rest zwei Jungs, die nicht mal sauba essn können - schick rüba dei Körbarl eins mehr oder weniga is a schon wurscht
Fenster gehören bei mir auch geputzt solange es noch warm ist. Mal sehen ob ich es morgen schaffe. Die Wäsche will ich aber nicht bügeln!
frogt mi amal ana, was i mog und meine Fensta muss i no putzn... - moah irgendwie is des imma als soviel und wenn i gab, jetzt bin fertig kann i eigentlich scho wieda vun vorn anfongen - ohne Lohn :cry: :cry: :cry:
i a net, oba entweda zoin oda söba bügln, i bin a nimma sozial und bügelt ma söba
Dann muaßt eb´n in Großknecht ausräuban
Verlaung sofurt an höchern Lohn :rofl:
Maloni, i war so stolz auf di, dass du so guat und sozial angaschiert worst, wos tust denn Mädl
Sala du hast recht, i moch heit daheim an auf Wegelagara und beräuber mein Knecht
Ist ja lieb von dir, dass du meinen und salas Wäschekorb auch noch bügeln willst. Aber ich glaub du hast schon genug zu tun. Eine Lohnerhöhung würde ich aber schon ausprobieren. Die Knechte wissen gar nicht was wir alles leisten.
Meina scho, i erzöhl eam des regelmässig :rofl: daun kriagt a imma a gaaaanz schlechts G´wissen ,wuselt umadum und ramt seine Sochnbergers weg :rofl: :rofl:
I muas mi imma zaumreissn damit i net zum lochn aunfaung :rofl: :rofl:
wei se Mama sogt imma das er ma helfn muass im Haushoit:rofl: :rofl:
des sogt sei Mami ah imma - wenn er da is, hilft er ja - tja wenn er da is :rofl:
Ups! Scheint als wäre etwas schief gelaufen!