danke bruji für dei Anteilnahme, aba i hätt euch das scho gmacht, weil auf des kummts a nimma drauf an
Laber u. Quatschthread Österreich
-
geschrieben 1226401825000"Waren wir gestern noch lange?" - "Nööö, aber zum Blamieren hat's gereicht!"
-
geschrieben 1226402540000
Du bist a gaaaaanz Liebe
Me knecht muas des Wochenend Regal baun :rofl: waun i den net imma schubs kumm i nie zu wos, san eichre a so????
Einem frohen Gemüt lacht die Sonne auch bei Regenwetter. -
geschrieben 1226403214000
hüch i werd mal rot, bei so nette Wort....
bei mir san olle so, bevor de sich vun allan bückn um was aufzuklauben, davor fliagn sie drüber - i muss alle schupfn, vielleicht weil sie hoffn, ich gib auf und mach mir des selba - aba es werd ma nie zu blöd :rofl: , da kann i jedem gehörig aufn Kechs gehn, is ma wurscht :rofl:
"Waren wir gestern noch lange?" - "Nööö, aber zum Blamieren hat's gereicht!" -
geschrieben 1226403362000
nur de hoart kumman durch und mia g´hearnt dazua, denen mach ma jedn Tog Hax´n wenn´s sei muass :banane: :banane:
geschrieben 1226408127000
:rofl: :rofl:
Schupsn is guat, meina braucht scho des Massa augsetzt, in da letzten Wohnung hot 5 Johr da Wossahaun tropft und des Klo is grunna, is klo hot er a poar moi gricht, haun i tobt hob, und Sesselleistn im Vorzimma hot a a amio gmocht, oba in de aundan wor bis zum Ausziehen kane obm, obwohis in Kölla gwen wan.
in da neichn Wohnung hob i erm Fristen gsetzt, waunst das net de nächstn 3 Monat mochst hoi i ma wen. - Vorhaungganischn wor ois ersta do wia ma einzogn san, i hob daun in Schwoga aungrufm ob a ma net hüft, daun hot a do mit er gmocht, - das verletzt ihn, ich trau ihm nichts zu - moant a :angry1:
@salamander1 sagte:
Du bist a gaaaaanz Liebe
Me knecht muas des Wochenend Regal baun :rofl: :rofl: waun i den net imma schubs kumm i nie zu wos, san eichre a so????
sei es wie es sei, stirbt Kuah bleibst Hei, stirbts Koib a, bleibst Hei vo zwa! -
geschrieben 1226409492000
Buh, mei Schwoger is genau so lahmlockert meiner greift sowieso nur gewisse Sochn au.
Maler und Tapezierer is er z.B net.
Installateur is er a net.
Fliesenleger is a a net, Tischler nur wanns eam g´freit
Entweder moch is söba oder i muß an Professionisten holn.
Freiwillig übernimmt er nur des Elektrische, de Computer und a bissl Gärtnerorbeit.
A,jo Schuachputzer is a :rofl: Und wann i moi narrisch wir ,dann is a Staubsauger a ,ab und zua :rofl:
geschrieben 1226409959000
:rofl: :rofl:
meiner meint er kann alles, aber das ist eben im 5 Jahresplan, er muss für ein so ein kl. bleds Ikeakasterl 3 Tag überlegen????? in der Zeit bau ich ihm ein Schlafzimmer zusammen. :rofl: :rofl: ja Staubsauger ist er höchstens alle 3 Wochen. :rofl:
sei es wie es sei, stirbt Kuah bleibst Hei, stirbts Koib a, bleibst Hei vo zwa! -
geschrieben 1226411288000
Bin mal kurz anwesen, bis wir gleich mal wieder zum "3x dürft ihr raten" müssen.
Habts ihr die Knecht nicht im Griff? Ich diskutier erst gar nicht, da wird gesagt ich mach jetzt "das u. das" u. du kannst in der Zeit staubsaugen
Ärgere dich nicht über die Schlaglöcher auf der Straße, sondern genieße die Reise. -
geschrieben 1226411504000
irgendwas mach ich falsch??
na, er hilft eh,
geschrieben 1226411616000
@salamander1 sagte:
Entweder moch is söba oder i muß an Professionisten holn.
und wenn du dann grod mol nit konnst, gibts dann a professionelle oda wia :rofl: :rofl: :rofl:
"Waren wir gestern noch lange?" - "Nööö, aber zum Blamieren hat's gereicht!"