Jessas, bisch aus´m Bett gfoin oder was duasch um dia Zeit scho? Mir hand heit a Fescht in dr Nachbarschaft ghett, zum Glick hot´s ab und zua s´regna aufghert. Dr Kaffee wird ietzt nimma so guat sei, i mach no gschwind an frischa. Oder soll i an Weiza raufhola?
Laber- und Quatschthread Süd
-
geschrieben 1311457006000
-
geschrieben 1311533692000
Petra und Andrea -gohts Eich guad? I hoff ja scho!!!
Meld mi blos ganz kurz zruck, des isch ja affig kalt bei eis!!!
Am Sonnteg, wo mer´nagfahra sind, hats au di ganz Zeit grägnet!
Am näkschda Tag hats dann uma drui agfange zum rägna und am Dienschdag dann sscho um zwölfe!!
Aber ab Mittwoch wars dann ganz schea - moischdens um de dreiazwanzg bis
siebnazwanzg Grad!
Also, vielleicht no bis schbäter!!!!
Wer wirklich reich sein möchte, sollte viel mehr Träume haben, als die Realität je zerstören könnte. - unbekannt - -
geschrieben 1311540728000
Ah grias di Chris, bisch me do. :knuddel:
D´wolfswind hot grad a baar dechnische Schwierigkeiten und außerdem muaß se no Socka schdricka. Aber i weiß was nuis und meld mi gleich no auf ´rer andra Leitung.
Saubleeed, i ko derzeit koine PNs schreiba. Ka ebber dr Chris Bschoid saga?
-
geschrieben 1311584900000
Servus beinand.
Schee das do allawei no was los is.
Leida kann i von dahoam nix mehr schreim, weil i den IE9 runtergladn hab.
I hoff ihr habts a a scheens Wochnend ghabt. I war am Konzert von Chris de Burgh und von Ich&Ich in dem berühmten Nest Parsdorf.
War suppa dort, a wenns grengt hat.
...am Horizont fängt es erst an! -
geschrieben 1311592216000
Grias eich. Santi, sche dass'd vorbei schaust!
Katzerl, da Bereitschoftsdienst hod mi am Wochenend um sechse ausm Bett gstessn. Es is ma quasi goar nix aunders überbliem. Da Chris hob i Bscheid gsogt.
I bin jo froh, dass i daham no immer auf's Modem woart, sunst hätt i daham net so vü Zeit zum Socka stricka.
Chris, host wenigstens wos gscheids zum essa kriagt am Lagomadschoore?
So viele Länder, so wenig Zeit. -
geschrieben 1311600922000
Andrea, i hau dir au a PN gschriaba
Mir habat guat gässa und drunka!! Älles war schea!!!
Bei Eich isch au alles in Ordnung - oder?
Heit gibt bei eis Schnitzl mit Kartofflsalad , aber jetza schick i Dir erst mal
a Stuck Erdbeerkuacha mit Sahne und a ganz guate Tass Kaffee -ekschtra stark!! Des selbe kriagt nadürlich au d`Petra!!! Lassed es Eich guad schmäcka!!!
Und dann heit abnd kommt dann`s Schnitzl mit Salad - gell!!!
gvlG von Chris
Wer wirklich reich sein möchte, sollte viel mehr Träume haben, als die Realität je zerstören könnte. - unbekannt - -
geschrieben 1311614202000
Mhh guad war's Chris, daunk da sche. Nua jetzt muas i a Stund in den wald mit de steckn zum owatrainieren glaub i.
geschrieben 1311626517000
@wolfswind sagte:
a Stund in den wald mit de steckn zum owatrainieren glaub i.
gehört das zur taxiprüfung dazu toll, servuuuuus wackerla
Top-HolidayChecker2013-2020 *Über 100.000 Punkte* www.youtube.com/watch?v=IPLPqr0ieo0* www.zeit.de/2015/50/hotelbewertung-reiseportal-tripadviser-holidaycheck-erfahrungen*Away-Reisemagazin Holidaycheck*emons:*Die Zeit Online/Print -
geschrieben 1311678423000
Jo Adrian, des is, damit i dem Taxler besser nochlaufen kann!
geschrieben 1311717966000
So, i bi au wieder do. Geschdern sind meine Rommé-Hühner bei mir gwea und dia sind erscht noch 1e wieder ganga. Und i bin auf´m direkta Weg ins Bettla. Deana hob i an Toskanischa Hähnchenauflauf serviert, allerdings mit Pute, weil dia Henna dummerweis ´m Metzga davo gfloga san. :sarcastic:
I ka ietzt fei au wieder verlinka und smeila, dr Franzl hot mer gholfa.
Hoi, wo kutn dr Adrian zmoal her? Mit de Schdeaka aus´m Wald?
Ah, Santi schee di au amoal meh zum seha. I hob doch au die Probleme mit´m IE 9 ghett, aber jetzt goat´s meh. Musch au oben des verrissene Blatt aklicka. Hot bei mir bis dia Däg au ist funktioniert, aber ietzt isch alles paletti. :sm3: