• Teoha
    geschrieben 1461758093000

Hallo, nun kam doch noch eine Antwort von marketing@mitsishotel.com:

"Dear Member, Thank you very much for your preference at Mitsis Hotels Chain.

We would like to inform you that you are subscribed in our system under the name xxxxx xxxxx.

Your Card Number is MCxxxxxxxxx and we have reset your password, now to be 0000.

By using the following link http://www.mitsisclub.com/memberLogin.asp you can Sign In with your Card Number and password and collect points for your previous stays.

To request points of a stay, click on the left menu on the "Request for points" and fill in the form with all necessary info. Kindly note that your requested points will be cross checked with the reservation department of the hotel and will be added to your card.

Kindly note that MITIS FRIENDS CLUB was created on 2012 due to technical reasons, therefore only visits from June 2012 onward are credited to guest's ACCOUNTS.

The hotels that participate at Mitsis Friends Club program are the following:

From June 2012 : Grand Serai, Gallini, Laguna, Blue Domes, Ramira, Faliraki, Grand Hotel, La Vita, Lindos Memories, Petit Palais, Rodos Village and Rodos Maris.

From 2013 : Alila, Norida Beach, Summer Palace and Family Village

From 2014: Rinela Beach

From 2015: Roda Beach, Serita Hotel

We would like to inform you that we no longer post cards to the home address of members. Therefore please inform us about the exact dates of your next stay to any property of our Hotel Chain and will manage to send Mitsis Friends Membership Card over there.

To get advantage of our Mitsis Friends Club benefits or For Special Requests or Information concerning you accommodation kindly contact Hotels Reservation Department Directly.

Contact Details you may find at our www.mitsishotels.com web site.

We remain at your disposal for any other information.

Best Regards

Mitsis Friends Club Team"

• ric_nic
    geschrieben 1461840486000

So eine ähnliche Mail habe ich gestern auch erhalten, nur nicht das mit dem Namen und der Kartenummer. Ich habe jetzt einfach an die marketing@mitsishotel.com geschrieben, ab wann wir vor Ort sind und unsere Namen dazu und, dass sie uns bitte die Membercard dort hinterlegen sollen. Steht ja unten im Text so ähnlich.

Na schauen wir mal, ob das klappt. :laughing:

• Sabine69
    geschrieben 1462025839000

Ich habe bisher noch keine email mit diesem Inhalt erhalten.... Komisch :frowning:

• ric_nic
    geschrieben 1462187427000

@Sabine69

Schreib einfach nochmal an die angegebene Adresse in meinem letzten Beitrag oder melde dich jetzt nochmal an. Vielleicht hat es vor paar Wochen einfach nicht funktioniert. Mir haben die mitgeteilt, ich soll mich nochmal anmelden und dann kam plötzlich auch eine Mail mit der Kartennummer. Dann registrierst du dich damit auf der Seite und bekommst einen vorläufigen Mitgliedsausweis zum Ausdrucken. Diesen legst du dann bei deinem Besuch im Hotel vor und er wird gegen eine richtige Karte eingetauscht.

• Sabine69
    geschrieben 1462189960000

Danke ric_nc, ich versuche es nochmal. :(

• Teoha
    geschrieben 1462190884000

ric_nic:

@Sabine69

Dann registrierst du dich damit auf der Seite und bekommst einen vorläufigen Mitgliedsausweis zum Ausdrucken.

------------------------------------------------------------------

???

Keinen erhalten. Wo kann man den ausdrucken ?

• ric_nic
    geschrieben 1462196140000

@Teoha

Nachdem ich mich nochmal auf der Mitsis Seite registriert hatte, kam eine Mail mit einem Link, auf diesen habe ich geklickt und dann kam diese Mail:

Dear Mrs XXX, Thank you for registering on mitsishotels.com and becoming a member of our new Mitsis Friend's Club. You are now able to access our member's section in the website using your username and password.

To ensure your account is managed correctly, please check all your personal details when you log into your profile. Click on the Link bellow to find and print your new Friend's Card. XXX Kindly print your personalisedtemporary membership card and request for a replacement on your new visit inany Mitsis hotel. Remember: Accumulating points is easy - always quote your membership numberwith every reservation and present the card when arriving for a stay. We look forward to welcoming you in Mitsis Hotels in the near future. Yours sincerelyMitsis Friend's Club Team

• Teoha
    geschrieben 1462200272000

Den link zur Karte habe ich nicht. Kann Du mir mal den link aus deienr mail kopieren und per PN schicken ? Eventuell deine Kartenummer in dem link rauslöschen.

• ric_nic
    geschrieben 1462204423000

Der Link hilft dir insofern nicht weiter, weil dann gleich meins angezeigt wird. Ich mach dir mal einen Screenshot und schick ihn dir

• ric_nic
    geschrieben 1462204719000

Mist, geht nicht mit dem Bild schicken. Du wirst bei dem Link gleich auf eine Seite geleitet, auf der dein Name steht, die Mitgliedskarte abgebildet ist und man die Seite einfach ausdruckt.

Antworten
Thema gesperrt
Interner Fehler.

Ups! Scheint als wäre etwas schief gelaufen!