• wolfswind
    geschrieben 1311859084000

Daaaaunksche Katzerl für den KikerikiiiiiAulauf - no gestan gmocht (mit Putnschnitzln), woar herrlich! D'gaunze Familie hod si gfreit. :sm3:

Und, wi woar's im Ländle? Hod's eh ne g'regnt? Homs sche gsungan und spüt?

So viele Länder, so wenig Zeit.
  • BlackCat70
    Zielexperte/in für: Allgäu
    geschrieben 1311938656000

Jo mei, mir händ bloß die erschde hoibe Schdund gsäha vo dr Opr. Dann hots zum schüttn angfongn. Aber mir kriegat s´Goid zruck und kennat nägschs Johr me fahra. So warad mir quasi bloß zum easa in B r e g e n z und zur Besichtigung vo dr Büna. :bulb:

Geschdrn war mer beim nuia Kenig-Ludwig-Musical z´Kempta, des wor ganz nett, it mehr und it weniger. Aba zum Glick wor do ´s Weda wurscht. In dr Pause hob i ibrigens Wiener mit Senf und Kätschab und Semmel geasa. :laughing:

Schee, daß ui dr Goggl gschmeckt hot. Ich mach des au immer wieder gern. Hosch in dena Kommentare glesa, manche machns au mit Brokkoli schdadd Tomata, des muaß i au amol probiera.

• 3Nicki
    geschrieben 1311940814000

Petra, ging uns vor Jahren auch so auf der Seebühne. Leider hatte es erst nach der Hälfte angefangen zu regnen und wir mussten wohl oder übel ausharren :?

Das Rezept hab ich mir übrigens auch gespeichert-hört sich echt lecker an!

Ach ja, hab meine Freundin gesprochen und sie wird am Montag vor Ort sein. Ihrer Schwester gehört das Restaurant anscheinend und ja - ich hab uns "Prominenz" schon mal angekündigt! :sm3:

• 3Nicki
    geschrieben 1311941531000

So, passend zu meinem Wochenendavatar auch von mir ein Rezept ;)

für Flammkuchen-Fans

Wunderbar, wenn man gerade Zeit und Lust hat oder Freunde auf ein Glas Wein vorbeikommen wollen. Die Zutaten hat man eh meistens zuhause.

Schönes Wochenende mit viel viel Sonne im Süden und ich freue mich schon riesig, euch alle kennenzulernen! Wird sicher luschtig :sunglasses:

• sunshine48
    geschrieben 1311943210000

Hallo mitanander! Jetzt gibts heit glei zwoimal was zum feira!! :beers:

Bin wieda Grosstante gworde - an kloina Felix :baby: hats heit morga um

sechse gäba  !!!

Er isch allerdings fiwitzig gwea und faschd drei Wocha zfrüa komma ,aber

Vadder, Mudder und `s kind sind wohlauf!! ;) Und des isch ja mal s wichtigschde!!!  :jp:

So, jetzt muass ich no die reschdliche Kuachaschdückla macha - bzw. Schoki-Kirsch-Muffins, dia schmeckat frisch am beschda!!!

Apfelkuacha ond d`Bläddertoigschdückla gfüllt mit Aprikosa und Walnüss sind scho feddig! Und am halbe drui goht`s dann mit m Feira los - 91.Geburtstag meiner Mutti und freili wird au der Kloi "begossa" werda -halt ohne "Haubdfigur" -  meiner Nichte!! Aber d Baba isch ja au bei dr Feier dbei!!

Scheans Wochaende winsch i Eich! :wave:

Wer wirklich reich sein möchte, sollte viel mehr Träume haben, als die Realität je zerstören könnte. - unbekannt -
  • BlackCat70
    geschrieben 1311946792000

Erschtmol herzlicha Glickwunsch Chris und an scheena Gruß an da Felix. :baby:

Nicki, mir händ bislang imma Glick ghet auf dr Seebühna. Bei Tosca simmer sogar bis zum End im ärmllosa Kloidla do ghogat (<- des Wort schaut aber komisch aus, vielleicht schreibt ma´s andersch).

Dia Flammkucha mach ich au a moal, hob´s Rezept glei ausdruckt. Aber fir vier Leit ka dös doch it reicha, i däd saga, allafalls für zwei. Mol schaua, was mer am Montag kriagat, beschtimmt ebbes ganz luschdigs. :sunglasses: I gfrei mi scho riesig. :clap:

• 3Nicki
    geschrieben 1311957722000

Lach, "ghogat" ist gut!

Ich kann leider schreibtechnisch absolut nicht mit euch mithalten. Bin nach 13 Allgäu noch nicht ganz so weit;-) Werde euch aber am Montag alle gut verstehen:-)

Petra, richtig, Rezept ist superknapp bemessen, das Doppelte kommt hin. Richtig lecker wird's, wenn man es schafft, die Fladen richtig dünn zu rollen.

Heute probieren wir mal den neuen Mexicaner an der Hirschbräu aus. Sieht jedenfalls schonmal sehr schick aus! Ob das Bier wohl was taugt? *lol*

• BlackCat70
    geschrieben 1311977463000

Zu mir hot amoal ebbar gseit, daß i besser schreiba wie schwätza ka - NOO besser. :clap:

Ui, zum Mexikaner gang i au allat gern. I kenn aber bloß den z´Kempta, aber Soho isch ja au it aus dr Welt. Bei mir hot´s bloß a baar Kohlrabi-Pommes gäba, weil i alloi dahoi bi.

Wünsche allen Südis und Mitlesern ein schönes Wochenende. :wave:

• freddoho
    geschrieben 1311982821000

@BlackCat70 sagte:

Wünsche allen Südis und Mitlesern ein schönes Wochenende. :wave:

Oh, jetzt sind wir ertappt  :klappe:   :laughing:

Ich gestehe die Spionage  :jp:    ;)

Bin zufällig neulich mal hier reingestolpert und da ich diesen Dialekt so gerne mag  :D ,

lese ich halt manchmal einfach mit. Es ist eigentlich, seit Chris hier mitmischt  :p

Allen ein schönes Wochenende :beers:

und liebe Grüsse, Moni  :wave:

¸.•*¨*•☆ ☆¸.•*¨*•☆ ☆¸.•*¨*•☆ !!! La vie est belle !!! ☆¸.•*¨*•☆☆¸.•*¨*•☆☆¸.•*¨*•
  • sunshine48
    geschrieben 1312025209000

:wave: Heit blos ganz kurz: I bin no ziemlich miad von dr Feierei geschdern -

war alles ganz schea!!

Schbäder kommt ja mei Freindin aus Mincha - frei mi scho ganz arg!

Nicki, Petra - nachdem mir mit eisre Middder mal öfters ins Allgai fahret, wisset Ihr doch beschdimmt a paar guate Wirtschafta - oder??

Dät mi ganz arg freia , wenn Ihr mal a paar aufschreiba kenndet!! :sm3:

Ka auch ganz ruhig bis Oberschdorf sei!!! Je mehr, deschdo besser!!!

Sag scho mal ganz liaba Dank dafir und winsch Euch alle a scheas

Wochaend mit viel :smoking: !!

Andrea, nehm a, Dir gohts au guad und du bisch so a bissle aufgrägd wega

Schweda!!

Pfuads Eich und bis späder!! :laughing:

Wer wirklich reich sein möchte, sollte viel mehr Träume haben, als die Realität je zerstören könnte. - unbekannt -
Antworten
Thema gesperrt
Interner Fehler.

Ups! Scheint als wäre etwas schief gelaufen!